Gadget & Teknologi

Gaya Hidup

Mengagumkan

Fakta

Pengetahuan Am

/ / / Kartun Disney Dan Agenda Freemason


Sebentar tadi saya dikejutkan dengan satu bentuk mainan freemason untuk merosakkan minda kanak-kanak dengan menggunakan kartun Disney. Kebanyakkan daripada kita tidak mengetahui atau terlepas pandang tentang hal ini. Disini saya ingin mendedahkan salah satu agenda freemason dan sasarannya ialah kanak-kanak. Umum mengetahui kartun Disney ini ditayangkan di televisyen di seluruh negara termasuk Malaysia.

Di dalam kartun Disney telah diselitkan simbol yang tidak baik untuk kanak-kanak. Simbol yang diselitkan tersebut dengan pelbagai cara, antaranya melalui perkataan dan lukisan. Untuk mengetahui dengan lebih jelas apa yang saya perkatakan ini. Sila lihat video di bawah.

"display: none;">

Kenapa video diatas saya kaitkan dengan agenda freemason? Berbalik kepada umbi, siapakah disebalik Disney? Anda akan perlu menonton video di bawah untuk menjawab persoalan tersebut


Banyak pendedahan mengenai mesej tersembunyi ini di laman Youtube. Anda hanya perlu menaip kata kunci "subliminal messages" dan lihatlah seberapa banyak video yang mendedahkan agenda licik freemason ini. Jika anda tertanya-tanya, perlukah untuk kongsi tentang hal ini? Saya merasakan hal ini perlu dikongsi kerana ianya melibatkan generasi akan datang iaitu kanak-kanak.


«
Next

Newer Post

»
Previous

Older Post

About Unknown

UUM Alumni.Blogger.Lover

Sains